Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Aglomeracji Wrocławskiej ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa modelowych centrów pobytowych Aglomeracji Wrocławskiej – Kampus Edukacyjny Wrocław” w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.).

Działając na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) zawiadamiamy, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych dla Budowy Modelowych Centrów Pobytowych Aglomeracji Wrocławskiej – Kampusów Edukacyjnych o znacznie podwyższonych parametrach energetycznych” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez: Dolnośląską Agencję Energii i Środowiska s.c.

Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Aglomeracji Wrocławskiej ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa modelowych centrów pobytowych Aglomeracji Wrocławskiej – Kampus Edukacyjny Przeworno/Wołów” w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.).

Działając na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) zawiadamiamy, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Opracowanie studium możliwości rozwoju węzła komunikacyjnego – Węzeł Wrocław Psie Pole” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez: Multiconsult Polska Sp. z o.o.

Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Aglomeracji Wrocławskiej ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych dla Budowy Modelowych Centrów Pobytowych Aglomeracji Wrocławskiej – Kampusów Edukacyjnych o znacznie podwyższonych parametrach energetycznych w trybie przetargu nieograniczonego na usługi przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164). Wartość zamówienia nie przekracza kwot, o których mowa w art. 11 pkt 8 ww. ustawy.

Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Aglomeracji Wrocławskiej ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Opracowanie studium możliwości rozwoju węzła komunikacyjnego – Węzeł Wrocław Psie Pole” w trybie przetargu nieograniczonego na usługi przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164). Wartość zamówienia nie przekracza kwot, o których mowa w art. 11 pkt 8 ww. ustawy.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Aplikacja mobilna „Karta aglomeracyjna” wraz z dedykowanym jej panelem administracyjnym

Stowarzyszenie Aglomeracja Wrocławska z siedzibą we Wrocławiu, przy Placu Solnym 20, 50-063 Wrocław, wpisanym do KRS pod nr 0000476062, NIP: 897 179 20 02, REGON: 022247090 – dalej również Zamawiający, ogłasza zapytanie ofertowe na   opracowanie wraz z przeniesieniem majątkowych prawa autorskich, wdrożenie oraz utrzymanie na zapewnionej przez wykonawcę infrastrukturze aplikacji mobilnej „Karta aglomeracyjna” oraz dedykowanego jej panelu administracyjnego. 

Zamówienia udziela się zgodnie z procedurą uregulowaną Regulaminem Zamawiającego w zakresie udzielania zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. 2023., poz. 1605 ze zmian.) - tj. do zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 wymienionej ustawy.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wraz z przeniesieniem na Zamawiającego majątkowych prawa autorskich, wdrożenie oraz utrzymanie na zapewnionej przez wykonawcę infrastrukturze aplikacji mobilnej „Karta aglomeracyjna” oraz systemu zarządzania (panelu administracyjnego) umożliwiającego obsługę programu zniżkowego dla mieszkańców gmin należących do Stowarzyszenia Aglomeracja Wrocławska, wraz z przeprowadzeniem szkolenia z obsługi systemu i aplikacji dla pracowników Stowarzyszenia obsługujących system Administratora i pracowników Partnerów obsługujących moduł partnera aplikacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.

 

  1. Warunki realizacji zamówienia:

Przedmiot zamówienia stanowi całość, przy czym podzielony jest na dwa Etapy:

  • Etap I – Wdrożenie systemu, tj. aplikacji mobilnej wraz z przeniesieniem na Zamawiającego majątkowych prawa autorskich,
  • Etap II – Utrzymanie systemu i aplikacji, na zapewnionej przez wykonawcę infrastrukturze, w pełnym zakresie jej funkcjonalności.

Za zrealizowanie Etapu I, uznaje się moment wdrożenia aplikacji i systemu, rozumiany jako spełnienie łącznie następujących warunków:

  • nadanie dostępu uprawnionym użytkownikom do wszystkich komponentów systemu (panelu administratora oraz modułu partnera),
  • przeprowadzenie szkoleń dla pracowników obsługujących system i moduł partnera,
  • opublikowanie aplikacji mobilnej w odpowiednich sklepach (Google Play i App Store),
  • potwierdzenie poprawnego działania wszystkich funkcjonalności zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ),
  • potwierdzenie przeniesienia majątkowych praw autorskich wraz z udzielenie zgody na wykonanie praw zależnych (obejmujące przekazanie niezbędnych kodów źródłowych). 

Odbiór wykonanej aplikacji mobilnej nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę po pozytywnej weryfikacji zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w OPZ. Czas realizacji przedmiotu zamówienia w Etapie I wynosi do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 31 stycznia 2025 r.

Za zrealizowanie Etapu II uznaje się należyte wykonywanie przez Wykonawcę usług utrzymaniowych, na zapewnionej przez wykonawcę infrastrukturze, w pełnym zakresie jej funkcjonalności aplikacji, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru wdrożenia, w tym w szczególności:

  • utrzymanie aplikacji i systemu na infrastrukturze zapewnionej przez Wykonawcę oraz zapewnienie obsługi technicznej przez personel Wykonawcy posiadający odpowiednie kwalifikacje,
  • zapewnienie ciągłości i stabilności działania systemu oraz aplikacji mobilnej,
  • bieżące monitorowanie poprawności działania systemu,
  • usuwanie błędów, awarii i usterek zgodnie z określonymi terminami reakcji,
  • wdrażanie aktualizacji wynikających ze zmian technologicznych i bezpieczeństwa,
  • utrzymanie aplikacji w sklepach Google Play i App Store,
  • umożliwienie archiwizacji danych wraz zapewnieniem możliwości migracji systemu z danymi na inną infrastrukturę po zakończeniu umowy,
  • realizację pakietu godzin serwisowych przeznaczonych na wsparcie techniczne i drobne modyfikacje systemu.

Za zakończenie Etapu II uznaje się podpisanie przez strony protokołu odbioru usług utrzymaniowych po upływie 12-miesięcznego okresu utrzymania, potwierdzającego należyte wykonanie obowiązków przez Wykonawcę.

Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostaną doprecyzowane w przyszłej umowie stanowiącej podstawę udzielenia zamówienia, przy czym mogą one podlegać niewielkim modyfikacjom w toku prowadzonych negocjacji z wyłonionym Wykonawcą.

 

  1. Kryterium wyboru Wykonawcy:

Kryterium oceny ofert stanowi cena – zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia, przy spełnieniu wszystkich wymogów określonych w zapytaniu ofertowym. Oferowana cena winna obejmować całość zamówienia (dwa Etapy), przy czym powinna zostać rozbita na każdy Etap.

 

  1. Warunki udziału Wykonawcy:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający doświadczenie, potencjał techniczny oraz zasoby kadrowe umożliwiające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:

  • posiadał co najmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia,
  • wykonał co najmniej jedną aplikację mobilną opublikowaną w sklepie Google Play lub App Store.

Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3.

Zamawiający może ponadto zażądać od Wykonawcy udokumentowania spełniania ww. warunków poprzez przedłożone odpowiednich dokumentów, a także złożenia wyjaśnień lub dodatkowych informacji dotyczących posiadanych zasobów kadrowych oraz zaplecza technicznego, niezbędnych do oceny zdolności Wykonawcy do należytej realizacji zamówienia.

 

  1. Termin i sposób przekazania odpowiedzi przez Wykonawcę:

Oferty należy składać na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 17 listopada 2025 r.

Należy przesłać skan podpisanego formularza oferty wraz z oświadczeniem Wykonawcy lub formularz i oświadczenie Wykonawcy podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z Załącznikiem nr 2 i Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.

 

  1. Rozstrzygnięcie:

Przewidywany termin rozstrzygnięcia postępowania w sprawie niniejszego zapytania ofertowego to 18 listopada 2025 r.  Zamawiający poinformuje o rozstrzygnięciu lub zakończeniu (bez wyboru oferty) postępowania w terminie do dnia 20 listopada 2025 r. poprzez zamieszczenie wyników na stronie internetowej bip.aglomeracja.wroclaw.pl oraz skierowanie odrębnego zawiadomienia do wybranego Wykonawcy.

 

  1. Informacje dotyczące udzielenia zamówienia:
  • Zamawiający odpowie na pytania i wątpliwości potencjalnych Wykonawców, które wpłynęły do niego nie później niż 1 dzień roboczy przed upływem terminu składania ofert,
  • Zamawiający w toku badania i oceny złożonych ofert może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  • W przypadku, gdy złożone oferty zawierają taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. W ofertach dodatkowych Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż w ofertach pierwotnie złożonych,
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany warunków udzielania zamówienia lub odwołania postępowania o udzielenie zamówienia bez podawania przyczyn. Zmiana warunków lub odwołanie postępowania wymaga powiadomienia w formie analogicznej, jak przekazanie niniejszego zapytania ofertowego potencjalnym wykonawcom, a w przypadku podjęcia takiej decyzji po dniu złożenia oferty, dodatkowego poinformowania oferentów, którzy oferty złożyli oferty na podane przez nich adresy e-mail.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru oferty, co wymaga powiadomienia w formie analogicznej, jak przekazanie niniejszego zapytania ofertowego potencjalnym wykonawcom, a w przypadku podjęcia takiej decyzji po dniu złożenia oferty, dodatkowego poinformowania oferentów, którzy oferty złożyli na podane przez nich adresy e-mail.

 

  1. Informacje dodatkowe:

W celu ułatwienia Wykonawcom właściwego zrozumienia zakresu i kontekstu przedmiotu zamówienia, do niniejszego zapytania ofertowego załączono opis programu i obiegu „Karta aglomeracyjna” – programu zniżkowego, a także szczegółowy opis ról i funkcjonalności systemu (Administrator, Partner, Użytkownik końcowy), co stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania, oraz zestawienie głównych założeń aplikacji mobilnej, stanowiące Załącznik nr 5. Materiały te mają na celu zobrazowanie idei i założeń projektu oraz ułatwienie Wykonawcom prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnego z potrzebami i oczekiwaniami Zamawiającego.

Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostosowanie warunków działania Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Aglomeracji Wrocławskiej do wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane RODO) dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez: NEWIND S.A.

Uwaga: Przedłużeniu ulega termin przesyłania prac konkursowych, o którym mowa w § 7 Regulaminu konkursu, na dzień: 30 marca 2020 r.

 

Wybór zwycięzcy Konkursu dla każdego z zadań zostanie dokonany przez Komisję Konkursową w terminie do dnia 17 kwietnia 2020 r.

 

Szczegóły konkursu: KONKURS

Stowarzyszenie Aglomeracja Wrocławska ogłasza zapytanie cenowe na dostawę rękawic ochronnych jednorazowych. Dostarczane rękawice powinny charakteryzować się następującymi parametrami:

  1. materiał wykonania nitryl lub lateks,
  2. zamawiający nie określa parametrów dotyczących koloru oraz tego, czy rękawice mają być pudrowane,
  3. współczynnik AQL dla rękawic powinien wynosić maksymalnie 1.5 (dopuszcza się równoważny parametr określający szczelność rękawic, który dostawca powinien określić w składanej ofercie; maksymalny AQL = 1.5 oznacza, że na 1000 ml wody wykryto w materiale dziury mniejsze niż 25-50 µm),
  4. rozmiar rękawic powinien wynosić dla całej dostarczanej partii: 10% XL, 60% L, 25% M, 5 % S,
  5. w wypadku rękawic w rozmiarze L i M zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych, zgodnie z opisanymi w pkt 4 proporcjami, przy czym pierwszeństwo będą mieli dostawcy zapewniający kompletny asortyment,
  6. dopuszcza się niewielkie odstępstwa od proporcji określonych w pkt 4, wynikające tylko i wyłącznie z ilości rękawic w opakowaniach zbiorczych,
  7. dostawa rękawic odbędzie się na adresy wskazane przez zamawiającego, tj. na adresy urzędów 20 gmin należących do Stowarzyszenia Aglomeracja Wrocławska,
  8. przesyłki należy dodatkowo oznaczyć logo Stowarzyszenia Aglomeracja Wrocławska w rozmiarze dłuższego boku min. 10 cm, które zamawiający przekaże dostawcy w formie elektronicznej (PDF lub PNG)

Zamawiający wymaga, aby dostawcy złożyli oferty w następujących wariantach:

  1. 30 000 sztuk, z uwzględnieniem pkt 5 i 6,
  2. 40 000 sztuk, z uwzględnieniem pkt 5 i 6,
    a dla ofert częściowych odpowiednio: 18 000/ 24 000 sztuk dla rozmiaru L i 7 500 / 10 000 sztuk dla rozmiaru M.

OFERTY NALEŻY PRZESYŁAĆ W TERMINIE DO DNIA 14 KWIETNIA na adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

W ofercie należy wskazać cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia, tj. obejmującą zarówno zakup towaru, jego dostarczenie oraz wszelkie inne koszty ponoszone przez dostawcę.

Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie kryterium 100% cena w terminie do dnia 22 kwietnia 2020 r. z zastrzeżeniem, że pierwszeństwo będą mieli dostawcy zapewniający kompletny asortyment.

Zamawiający informuję, że na realizację zamówienia przeznacza środki finansowe w wysokości 22 000 PLN brutto.

Termin dostawy wynosi 7 dni od dnia przekazania dostawcy adresów dostawy na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej.

Termin płatności wynosi 7 dni od dnia zakończenia dostawy, tj. dnia, w którym doręczona zostanie ostania przesyłka i przesłane oświadczenie, iż towar spełnia wymagania, o których mowa w pkt 3 (oświadczenie wykonawca powinien przesłać w formie skanu na wskazany powyżej adres poczty elektronicznej oraz w formie papierowej na adres siedziby zamawiającego).